Chcete více zákazníků? Web Vám pomůže se zviditelnit na internetu a zvýšit Vaše tržby.

 

Tvořím webové stránky pro všechny co chtějí získat více zákazníků a dlouhodobě zvýšit svoje tržby. Máte rozjetou firmu nebo začínáte podnikat? A říkáte si, že by to chtělo najít nové zákazníky, jednoduše dát o sobě vědět a tím získat více zákazníků.

Je to jednoduché, firma která nemá web, ale je zajetá (má stálé klienty nebo tak nějak stále stejný počet zákazníků) má pouze určitou skupinu zákazníků, ale pokud chce zvýšit svůj zisk, je nejjednodušším způsobem, si nechat vytvořit web, který bude vidět na internetu. Web Vám pomůže k tomu, že se o Vás dozví více lidí a tím stoupne poptávka po vašich službách/produktu, který nabízíte.

Jak získat více zákazníků je dnes celkem jednoduchá věc. Zavedená firma má určitou skupinu zákazníků, kteří firmu již znají nebo se o firmě někde doslechli a nebo vědí, že ta a ta firma sídlí tady, protože okolo jezdí autem např. do práce nebo bydlí poblíž. Je fajn, když o Vaší firmě šíří informace spokojení zákazníci a kladné reference jak byli spokojeni se dostanou k dalším lidem. Ale myslíte si, že pouze spokojený zákazník Vám přivede maximum dalších klientů? Co když někdo hledá vaše služby, zboží a nezná Vaše spokojené zákazníky?  Jak dát o sobě vědět co nejvíce lidem?

 

Zamyslete se sami nad sebou, kde hledáte informace o obchodu do kdy má dnes otevřeno? Kde najdete truhláře, když potřebujete udělat nějaký nábytek na míru? Není čas a bylo by to hlavně na hlavu v dnešní době běhat po městě z obchodu do obchodu a ptát se na zboží osobně. Navíc zboží potřebujete ihned a nemůžete si dovolit jej ještě dnes nesehnat. Zamyslete se jak to uděláte Vy? Představte si, že chcete koupit hrnec nebo masáž pro manželku, podíváte se na mobil a vyhledáte si zboží/službu o kterou máte zájem? Projdete několik webových stránek a když už se zdá, že zboží/služba jsou přesně na míru, tak co dál? Podíváte se, zda je zboží skladem/služba je dostupná k objednání a také Vás zajímá kde obchod je? Nejlépe obchod co nejblíže k Vám  a  také by bylo dobré vybrat menší obchod, aby v něm nebylo spousty dalších zákazníků a Vy jste nemuseli dlouho čekat. Požadujete, aby byl obchod poblíž a dá se tam dobře zaparkovat autem? Ano, přesně tohle jsou v dnešní době důležité body a informace, ktreré můžete uvést na Vašich webových stránkách, aby u Vás zákazníci neváhali nakoupit.

 

Dnes už nezáleží tolik na ceně, už si pomalu zvykáme na to, že ke zboží koupenému přes internet zaplatíme poštovné. Ano a moc už nás to ani neštve. Zákazník se nám časem změnil, nenakupuje slepě z jakéhokoliv obchodu, nevybírá si firmu bez kladných referencí, zaměřuje na to jaká firma je a jeho rozhodování právě ovlivňuje vzhled Vašeho webu, budoucí zákazník vyžaduje kvalitu, možnost se spolehnout na obchod, zda je obchodník důvěryhodný a jak bude reagovat, pokud bude chtít službu nebo výrobek za nějaký čas reklamovat.

 

Takže co je základ? Mít web? Ano do začátku mít web a dále také zjistíte, že ten web musí být udělán správně, záleží co na něm budete mít napsáno, abyste zákazníky spíše neodradili. Web je potřeba důkladně promyslet, dát do toho kousek srdce. Zákazník musí cítit, že máte zboží/službu kterou on chce a zároveň jste dobrá firma, které záleží na Vaší spokojenosti. Jak dosáhnout toho, aby zákazník nakoupil právě u Vás? Jak přemluvíte lidi, aby si o Vás mysleli, že jste dobrá firma a proto u Vás nakoupili? Budete chodit po městě a ptát se náhodných kolemjdoucích, zda nepotřebují opravit střechu a zároveň sdělíte, že jste kvalitní firma? To by si na Vás asi rychle udělali svůj obrázek a zaťukali si na čelo. na štěstí je tu příjemnější řešení, stačí si pořídit web/eshop, nechat ho udělat s láskou od někoho, koho tvorba web stránek baví a z koho máte také dobrý pocit Vy sami. A uvidíte jak Vám začnou zvonit telefony a o zákazníky nebudete mít nouzi, cena za web se Vám vrátí a hlavně, web Vám bude dlouhodobě vydělávat daleko více peněz než dříve.

 

Kvalitní web, ale není většinou na lusknutí prstu. Znamená to hodiny přemýšlení a práce. Proto pořádně promyslete jaké informace o Vaši firmě na webu uvedete a jakým způsobem je formulujete, ale hlavně nelžete. Není nic horšího, než slibovat něco, co nemůžete dodržet. Zákazník může jednou naletět, ale není hloupý a může Vám udělat na internetu takovou vizitku, že můžete přijít o významnou část Vašich klientů.

A pokud nevíte jak formulovat texty, poskládat vhodné obrázky na web, nechte to na firmě, která se tvorbou webových stránek zabývá, určitě neprohloupíte a finance vložené do kvality webu se Vám na 100% vrátí.